Dołącz do nas!
Teraz poszukujemy:

OFERTA PRACY - PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA 

Zakres obowiązków:

  • Bieżąca obsługa klienta
  • Przestrzeganie standardów i procedur w obsłudze klienta
  • Współpraca z innymi działami firmy

 

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie
  • Dyspozycyjność i punktualność
  • Komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Wysoka kultura osobista
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Podstawowa znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych

 

 Miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać bezpośrednio w biurze Tarnowskie Termy Sp. z o.o. ul. Nowa 54, 62-080 Tarnowo Podgórne, za pośrednictwem poczty z dopiskiem – Nabór na stanowisko pracy – Pracownik Obsługi Klienta lub  na adres mailowy biura Zarządu biuro@tarnowskie-termy.pl.

 

WAŻNE: Osoby zainteresowane pracą w Tarnowskich Termach prosimy o zapoznanie się z treścią Klauzuli informacyjnej dla kandydata oraz zamieszczenie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych. Klauzula informacyjna pobrana ze strony bip.tarnowskie-termy.pl lub w biurze Spółki.

Treść zgody na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci danych
szczególnych wskazanych w art. 9 ust. 1 RODO w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych)”.

Dokumenty aplikacyjne nie zawierające zgody na przetwarzanie danych osobowych nie będą rozpatrywane.

Szczegółowe informacje można uzyskać w biurze spółki oraz pod numerem telefonu 616259060.